Indlæser
BILLARDENS UGE 2024 - 18. - 24. MARTS
Dato og tid
Mandag d. 18. marts 2024 kl. 09:00 til søndag d. 24. marts 2024 kl. 21:00
Tilmeldingsfrist
Onsdag d. 28. februar 2024 kl. 23:00
Sted
Områdedækkende Områdedækkende
BILLARDENS UGE 2024 - 18. - 24. MARTS
Arrangementsbeskrivelse
Den Danske Billard Union inviterer derfor din klub til at være med i BILLARDENS UGE, hvor I på en professionel måde kan promovere klubben overfor nye interesserede personer mellem 30 og 70 år! Hvorfor netop denne målgruppe? Fordi undersøgelser viser, at mere end 1 million personer i denne målgruppe er alene og ikke medlem af noget fællesskab. Dem kan vi godt bruge i billardsporten!
Som lokal arrangør bestemmer I selv, hvilke dage og tidspunkter – hvis ikke hele ugen – I ønsker at holde åbent hus i Billardens Uge.
Hvad tilbyder DDBU jer, som lokal arrangør?
På en tilmeldingsside på Nemtilmeld.dk, tilmelder I jeres klub som arrangør. Her udfylder I et lille spørgeskema om klubben, hvorefter DDBU udarbejder jeres lokale invitation, som I så får tilsendt til godkendelse. Invitationen vil være ens for alle arrangører.
Når I har godkendt invitationen, får I tilsendt en pdf-fil og en billedfil af invitationen, som I sender til lokalaviserne, lokalradio og lægger det op på klubbens Facebookside, hjemmeside, evt. kan I også benytte billedfilen og høre kommunen om mulighed for at få det på deres infoskærme i byen. DDBU udarbejder en standard pressemeddelelse, med plads til jeres lokale data og informationer, som I kan benytte til lokale medier.
Klubben får tilsendt plakater og flyers med jeres eget navn på, som I skal sørge for bliver hængt op i byens butikker og offentlige steder 1-2 uger før Billardens Uge. Desuden deler I flyers ud foran byens supermarkeder, sportscenter m.v.
Hver deltagende klub får et tilskud på kr.300, som benyttes til indkøb af kaffe, kage, sodavand, chips, eller lignende i Billardens Uge.
DDBU sørger for, i samarbejde med DIF og andre, at projektet bliver lanceret og promoveret landsdækkende.
Hvad skal vi gøre som lokal arrangør?
I skal sørge for at jeres klub er åben på de tidspunkter og dage I selv vælger og at der er flere frivillige i klubben, som tager godt imod de interesserede som dukker op.
I skal sørge for forplejning til gæsterne med det tilskud I får af DDBU.
I skal sørge for, at invitationen kommer ud lokalt i og omkring jeres by, kontakte medierne for at få lokal omtale af Billardens Uge og jeres klub.
I kan også invitere borgmesteren, formanden for kulturudvalget, den lokale handelsforenings formand eller andre lokale kendisser.
I skal sørge for at der løbende bliver taget fotos, som vi kan benytte efterfølgende til evaluering af projektet.
Har I lyst til at være en del af Billardens Uge i marts 2024, så er der kun én ting at gøre:
Gå ind på dette link, og tilmeld jer som arrangør.
Har I brug for yderligere information, kontakt:
Dorthe Lauridsen, formand DDBU’s Keglebillardudvalg – Tlf.: 28 51 09 04
Jimmy Lauridsen, medlem af udvalget – Tlf.: 30 42 60 62
Jimmy Lavrsen, medlem af udvalget – Tlf.: 40 68 44 79
Tilmelding til dette arrangement bliver håndteret med NemTilmeld.
Hvis du selv holder arrangementer, kan du prøve NemTilmeld's tilmeldingssystem for 0 kr. til dit næste arrangement.
Samlet antal tilmeldte: 33
Kontaktinformation til arrangør
Den Danske Billard Union
Tlf: +45 42794609
kasserer@ddbu.dk
Kontaktinformation til arrangør
Den Danske Billard Union
Tlf: +45 42794609
kasserer@ddbu.dk